تعمیر گاز ویلسون

 در تعمیر اجاق گاز, تعمیر هود, گاز, هود

تعمیر گاز ویلسون

تعمیر گاز ویلسون. در حال حاضر برند های مختلفی در حال تولید اجاق گاز هستند اما با توجه به اینکه همه این برند ها از تکنولوژی یکسانی برای تولیدات محصولات خود استفاده می کنند ممکن است مشکلات اجاق گازها تقریبا یکسان باشند در ادامه به برخی از مشکلات و علت های ایجاد آن ها می پردازیم. در صورت بروز هرگونه از این مشکلات برای اجاق گازتان  در هر ساعت از شبانه روز با تیم آرکو سرویس در تهران تماس بگیرید.

 

6 علت جرقه زدن مداوم فندک اجاق گاز رومیزی | مطبخ شاپ

 

رایج ترین مشکلات اجاق گاز ها :

 

  • روشن نشدن مشعل گاز 

به محض چرخاندن اهرم باید صدای فندک را بشنوید و بوی گاز به مشامتان برسد. اگر صدا را می‌شنوید اما بوی گاز را نه، مشکل از سیستم ورود گاز به اجاق است. اما اگر برعکس این قضیه باشد مشکل از سیستم احتراق و فندک است.

  • کم بودن شعله

یکی از علت های کم بودن شعله گاز مسدود شدن خروجی سر شعله‌ها با مواد غذایی است.

  • انتشار بوی گاز از اجاق گاز

این مشکل جدی‌ترین ایرادی است که ممکن است برای اجاق گاز رخ دهد و معمولا علت آن پارگی شلنگ یا شل شدن بستی است که در محل اتصال شلنگ به گاز قرار دارد.

  • ثابت نبودن شعله گاز

از جمله دلایل ثابت نبودن شعله تغییر فشار گاز شهری، وجود فشار هوا در جریان اصلی گاز و مسدود بودن مسیر گازرسانی  هستند.

  • جرقه زدن مداوم فندک

این علامت نشانه خرابی سیستم جرقه و الکترودهای آن است. البته سوختن جعبه فندک و مرطوب شدن آن نیز می‌توان علت این مشکل باشد. در صورت بروز این مشکل حتما دستگاه را از برق بکشید و با آرکو سرویس تماس بگیرید.

  • تغییر رنگ شعله

تنظیم نبودن گاز و هوا در دستگاه و یا  آلودگی و باقی ماندن چربی ناشی از پخت و پز روی صفحه گاز از دلایل ایجاد این مشکل رایج هستند.

 

در صورت بروز هرگونه ایرادی در اجاق گازتان در هر ساعت شبانه روز و در هر کجای تهران که هستید با کارشناسان خبره و مجرب آرکوسرویس تماس بگیرید .متخصصین ما در اسرع وقت در محل شما حاضر و مشکل را برطرف می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

4 + هفده =