تعمیر گاز آلتون

 در تعمیر اجاق گاز, تعمیر هود, فر, گاز, گاز رومیزی, هود

تعمیر گاز آلتون

تعمیر گاز آلتون. اجاق گاز را شاید بتوان مهمترین و کاربردی ترین لوازم هر خانه و آشپزخانه ای دانست.اخلال در عملکرد این وسیله با اهمیت، بسیار دردسرساز است زیرا یکی از مهمترین فعالیت های روزانه هر انسانی یعنی پخت و پز توسط این وسیله صورت می گیرد. بنابراین در صورت وجود اشکال در اجاق گازتان تعمیر آن را به متخصصین مجرب آرکو سرویس در تهران بسپارید.

عمده مشکلاتی که برای اجاق گاز ممکن است پیش بیاید را در ادامه بررسی میکنیم در صورتی که اجاق گازتان یکی از مشکلات زیر را دارد با تیم آرکوسرویس در تهران و آریاسرویس در کرج تماس حاصل فرمایید.تعمیر گاز آلتون

رایج ترین مشکلات اجاق گاز

  • یکدست نبودن شعله گاز :

این مشکل در اجاق گاز باعث می شود تا شعله به طور یکنواخت نسوزد و این امر نه تنها باعث عدم پخت درست غذا می‌شود، بلکه باعث افزایش مصرف انرژی می‌شود. از جمله عوامل این مشکل خراب شدن مشعل گاز ، خراب شدن سر شعله ، جمع شدن چربی ها در مشعل گاز ،گرفتگی منافذ مشعل

  • علت های صدا دادن شعله:

خراب شدن فن خنک کننده، ایراد در پروانه و هرز شدن پروانه فن،کم بودن هوا، تجمع چربی باعث بروز این مشکل است.

 

  • روشن نماندن شعله اجاق گاز :

تمیز نکردن اجاق گاز و تجمع آلودگی در اجاق گاز،ایراد در ترموکوبل ،خرابی ولوم گاز،نقص در عملکرد الکترود جرقه زن باعث این مشکل می شوند.

 

پیشنهاد میکنیم خودتان اجاق گازتان را تعمیر نکنید زیرا تعمیر اجاق گاز بسیار تخصصی است بنابراین تعمیر اجاق گاز خود را به متخصصین مجرب و کاربلد تیم آرکوسرویس در تمام نقاط تهران و تیم آریاسرویس در کرج بسپارید .هزینه پایین تعمییرات ، تعمیر در محل مورد نظر شما، استفاده از قطعات درجه یک و اصل و مشاوره قبل تعمیر از خدمات این گروه می باشند.

 

پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

3 × 2 =

یکسره جرقه زدن گاز