نمایندگی اجاق گاز اخوان

 در آموزش, آموزش تخصصی, تعمیر اجاق گاز, گاز

با توجه به این موضوع که اجاق گاز و فرگاز یکی از وسیله های پر خطر داخل آشپزخانه می باشند و در طی سال ها استفاده امکان دارد دچار فرسایش و یا خرابی شوند، وجود یک متخصص دوره دیده و حرفه ای برای تعمیر اجاق گاز و فر گاز یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد.

در صورتی که هر مدل اجاق گاز و هر مدل تولید کننده با توجه به کیفیت قطعات امکان دارد از مشکلات خاصی هم رنج ببرند .به عنوان مثال بعضی از برندها دائم مشکل خرابی ترموکوپل داشته باشند، بهتر است که با یک متخصص اجاق گاز در تماس باشید.آرکو سرویس معمولا اجاق گاز  تولید داخل و همین طور وارداتی را پشتیبانی می کند. شما می توانید در موارد خرابی اجاق گاز خودتان با همکاران ما در تماس باشید.

نمایندگی اجاق گاز اخوان

برخی از مشکلات رایج در مورد اجاق گاز و فرگاز اخوان

نمایندگی اجاق گاز اخوان

اگر اجاق گاز خودتان را دیربه‌دیر تمیز می‌کنید؛ احتمالا با مشکل روشن نشدن شعله‌ اجاق گاز مواجه خواهید شد . یکی از دلیل های روشن نشدن شعله‌ اجاق گاز، کیپ شدن سوراخ سر شعله ها به دلیل تجمع چربی و مایعات بر روی آن ها می باشد. برای حل کردن این مشکل شعله‌ها را تمیز نمایید و سعی کنید با استفاده از یک سیم ظریف و یا یک شی باریک مانند سنجاق، مجاری مسدود شده را باز کنید.

  • شعله اجاق گاز دود می‌زند

همانگونه که میدانید شعله اجاق گاز برای سوختن نیاز به هوا دارد. در چنین شرایطی علت بروز این مشکل این می باشد که در ترکیب گاز و هوا، مقدار گاز ازمقدار مشخص بیشتر است. برای حل این مشکل باید مقدار گاز را کم نمایید. احتمالاً نازل‌های گاز گشاد شده‌اند و بهترین راه حل تعویض آن ها است.

  • دمای درون فرگاز به دمای تنظیم شده نمی‌رسد

در چنین شرایطی دلیل اصلی این می باشد که المنت‌ اجاق گاز یا جرقه زن و یا سنسور دمای درونی فر به‌درستی عمل نمی‌کند و امکان دارد خراب شده باشد و در بیشتر  موارد نیاز به تعویض دارند. اگر در این زمینه هیچ‌گونه تخصص فنی ای ندارید، برای تعویض و حل این مشکل باید با مرکز تخصصی تعمیر اجاق گاز تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

2 + 7 =

نمایندگی اجاق گاز کن در ابن سینا