تعمیر اجاق گاز آردل

 در آموزش, آموزش تخصصی, تعمیر اجاق گاز, فر, گاز, لوازم بدنه اجاق گاز, هود

تعمیر اجاق گاز آردل

تعمیر اجاق گاز آردل ( فرگاز ، گاز رومیزی) توسط شرکت آرکو سرویس در محل عیب یابی و رفع عیب می گردد. مهم نیست اجاق گاز شما کجای تهران  است تکنسین های آرکو سرویس در کوتاه ترین زمان ممکن برای خدمت رسانی آماده است.

تعمیرات تخصصی و سرویس  تعمیر اجاق گاز آردل  از خدماتی است. که شرکت آرکو سرویس با تجربه چندین ساله خود انجام داده است. و کارشناسان آرکو سرویس خدماتشان را به نحو احسنت تضمین می کنند. ضمن اینکه همه کارشناسان آرکو سرویس در دوره های مختلف شرکت های تولید کننده داخلی و خارجی شرکت کرده اند و تخصص لازم را دریافت نموده اند.

برای تعمیر و سرویس اجاق گاز،تعمیر هود آشپزخانه در تهران ،تعویض ترمو کوپل،تعویض شیشه فر، تعویض سر شعله ها، تعمیر تمامی قطعات و لوازم جانبی انواع اجاق گاز را از شرکت آرکو سرویس بخواهید.

گاز آردل

اجاق گاز آردل به عنوان یک جاق گاز زیبا و با دوام ایرانی است. که به دلیل بدنه استیل و فلزی که دارد بسیار با کیفیت می باشد در صورتی که مشکل در درب فر اجاق گاز آردل مشاهده کردید دربی که درست بسته نمی شود. می تواند علت آن نشت گرمای داخلی به خارج از اجاق گاز شود و یا فنرهای درب را ببینید تا شکسته نباشند. می توانید با شرکت آرکو سرویس در تماس باشید.

بیشتر موارد تعمیرات اجاق گاز همان لحظه انجام می گردد.  در غیر این صورت چنانچه نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعات خاص باشد می توانید با شرکت آرکو سرویس تماس گرفته و تا سریعا تکنسین های مجرب و ماهر شرکت، به رفع عیب و تعمییر و سرویس اجاق گاز آردل شما بپردازند.

شرکت آرکو سرویس جهت تعمیر اجاق گاز  شما  به مدت ۱۲ الی ۱۸ ماه گارانتی می نماید. و با ارائه فاکتور این اطمینان را به مشتریان می دهد. که در طول مدت گارانتی اگر دوباره مشکلی در تعمیر دستگاه پیش بیاید.  آن مشکل را از طرف شرکت برطرف می کند.

مشکل جرقه نزدن اجاق گاز آردل را چگونه تعمیر و عیب یابی کنیم؟

در صورت بروز مشکل در سیستم جرقه زن دستگاه، برای تعمیر گاز رومیزی آردل از نکات زیر یاری بگیرید:

  • احامالا ایراد از این قطعه می باشد.
  • خرابی میکروسوییچ را کنترل کنید.
  • در صورت لزوم باید ماژول دستگه را نیز بررسی کنید تا ایرادی نداشته باشد.

اجاق گاز رومیزی آردل

مزایای خدمات آرکو سرویس 

  • تعمیر ترموکوبل
  •  سراسر تهران
  •  تنظیم فرو گریل
  •  عیب یابی و بازدید
  • ضمانت نامه رسمی
  • حضور در محل یک ساعته
  •  تعمیر انواع فندک و جرقه زن
  • باز سازی و کلین تعویض سرشعله ها
  • تعویض کلیه قطعات با لوازم فابریک و اورجینال

آرکو سرویس با اعزام تعمیرکاران متبهر و  خبره در محل، می تواند در کوتاهترین زمان ممکن عیب یابی ، سرویس و تعمیر اجاق گاز آردل را به بهترین نحو به انجام رساند. شما برای استفاده از خدمات آرکو سرویس ، فقط کافی است از طریق سایت آرکو سرویس درخواست خود را ثبت کنید. در اسرع وقت مشاوران آرکو سرویس با شما تماس گرفته و با هماهنگی‌ های لازم تکنسینی ماهر و مورد اعتماد را به محل شما اعزام می‌کند. یکی از شعبه های ارکو سرویس در کرج که آریا سرویس می باشد آماده خدمات رسانی به مشتریان در کرج هم می باشد.

سوالات متداول

ما در چه زمینه‌ای به شما کمک می کنیم؟

وظیفه اصلی مجموعه ما ارائه تعمیرات و خدمات سرویس اجاق گاز در تهران و کرج می باشد.

خدمات‌دهی ما در چه مناطقی است؟

تمامی خدمات ما در شرق و غرب شهر تهران و کرج و حومه می باشد. که در صورت نیاز شما می‌توانید با ما تماس بگیرید.

اگر میخواهید از تعمیر اجاق گاز آردل در کرج بهره ببرید با آریا سرویس در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

چهارده − 1 =

صدای زیاد هودتعمیر هود کن