کم شدن صدای هود

 در آموزش, دسته‌بندی نشده, هود

عوامل موثر در کم شدن صدای هود

فضای موجود در کابینت

برای کم شدن صدای هود می توان اشاره کرد که فضایی که کابینت ساز برای نصب هود در نظر می گیرد این فضا بین ۶۰ سانتی متر تا ۹۰ سانتی متر متغیر بوده و بر اساس فضای آشپزخانه شما تعبیه می کند.

نوع اجاق گاز آشپزخانه کم شدن صدای هود

یکی از آیتم های موثر ومفید در کم شدن صدای هود به هودهای با موتور معمولی یا موتور قوی تر بستگی دارد . گازهای مبله بدلیل مدل ساختاری  قوی در تولید و حجم شعله های بالاتر نیازمند هودی با موتور قوی تر هستند. که این یکی از اساسی ترین موارد مهم به خرید هود آشپزخانه با موتورکم صدا یا با صدای بیشتر  است ،به این دلیل که  این گازها نسبت به گازهای رومیزی حرارت بالاتری داشته و باید هود متناسب با آن حرارت بالای آن گاز نصب شود تا مکش مناسب تری داشته باشد.

مساحت آشپزخانه

هودها را می توان در دسته تهویه کننده هوا مخصوصا محیط آشپزخانه دانست. چنانچه فضای آشپزخانه شما بزرگ باشد طبیعتاً نیازمند هود بزرگتری هستید. البته این آیتم در درجه اهمیت پایین تری نسبت به کم شدن صدای هود  قرار دارد.

نزدیکی هود به خروجی هوا

هر چه هود آشپزخانه به خروجی آشپزخانه نزدیک باشد  قدرت مکش سریعتری رخ می دهد. لذا موتور ضعیف تر با مکش معمولی هم کفایت می کند. مطلوب ترین فاصله هود آشپزخانه تا خروجی حداکثر یک و نیم متر می باشد.

آرکو سرویس  با سالها تجربه در امر تعمیر هود های آشپزخانه توصیه می نماید سرویس سالیانه و به موقع هودهای آشپزخانه را فراموش نکنید.

از بزرگترین مشکلات مصرف کنندهای لوازم آشپزخانه کم شدن صدای هود می باشد. از آنجایکه هود ها با توجه به متراژ فضای آشپزخانه ها با موتورهای متفاوتی ساخته و روانه بازار می شوند. لذا مقدار صدای تولید شده آنها نیز متفاوت است.

در هنگام خرید بسیار مطلوب است که به دلیل مصرف کننده به آیتم های زیر برای خرید هود آشپزخانه دقت نماید:

  1. وسعت آشپزخانه
  2.   فضای موجود در کابینت آشپزخانه (فضای کافی برای نصب هود).
  3. توجه به نوع اجاق گاز آشپزخانه (رومیزی است یا فردار، پنج شعله است یا چهار شعله و کمتر)
  4. نزدیکی هود به خروجی هوا

هود آشپزخانه چگونه مکش انجام می دهد؟

هود آشپزخانه یک فن برقی می باشد که در حین آشپزی با کار کردن و کشیدن جریان هوا به سمت خود، بو، چربی و رطوبت آشپزخانه را جذب و از بین می‌برد. هر چقدر میزان جذب و قدرت مکش هود بیشتر باشد، بهتر است‌. زیرا مقدار بیشتری هوا و بو توسط هود جذب می شود. هود برقی با داشتن مکش زیاد، تمامی ذرات معلق درون هوا را به خود جذب می کند. و نگرانی شما را از بابت کثیف بودن هوای آشپزخانه و وجود بوی نامطبوع از بین می‌برد.

موارد فوق کمک زیادی می کند تا شما مصرف کننده عزیز بتوانید توسط شرکت آرکو سرویس در انتخاب هود آشپزخانه مناسب بهتر عمل کنید تا متناسب با فضا و شرایط موجودتان و کم شدن صدای هود بهینه تری داشته باشد. جهت استفاده از خدمات ما در کرج به صفحه آریا سرویس مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

7 − چهار =

مشکلات هودصدای زیاد هود