هود شومینه ای

 در آموزش, آموزش تخصصی, هود

هود شومینه ای

هود شومینه ای

هودهای آشپزخانه از نظر کاربرد دارای دو نوع هستند که درمقاله های گذشته به عنوان نکاتی در مورد هود در مورد انواع هود از نظر ویژگی هودهای تصفیه کننده هوا و هودهای دارای خروجی هوا به تفضیل شرح دادیم . و گفتیم که هود های تصفیه کننده علاوه بر مکش ذرات معلق در هوا ، بو و بخارات از محیط آشپزخانه ، هوای پاک و تصفیه شده را نیز به فضای آشپزخانه بر می گردانند.

اما هودهایی که دارای خروجی هوا هستند فقط قادرند چربی و بوهای مطبوع را از طریق یک کانال به بیرون منتقل کنند. هودهای دارای خروجی هوا  دو نوع هستند : شومینه ای و زیرکابینتی

Bimax-B5002U-Hood-Chimney-Size-80

 ویژگی ظاهری این نوع از هودها این است که هود شومینه ای بلندتر ،سایز آنها نسبت به دیگر هودها بزرگتر و ب شکل آنها به صورت  قیف برعکس می باشد. هودهای شومینه ای همانند هودهای زیرکابینتی دارای ۲ تا ۳ حالت جهت تنظیم قدرت مکش می باشند و مجهز به چراغ هایی برای روشنایی و دید بهتر محیط اجاق گاز دارد.

هود شومینه ای معمولاَ از جنس مس ، فلزهای اکسید نشدنی و یا دیگر فلزاتی ساخته می شوند که در مقابل گرما بادوام باشند. غالباَ هودهای شومینه ای از استیل یا ترکیب استیل و شیشه هستند. و تمییز کردن آنها به راحتی انجام می شود.

 هواکش هود شومینه ای معمولاَ به دیوار و برخی اوقات نیز به سقف نصب می گردد. مدل سقفی این نوع از هودها ، هود جزیره ای گفته می شود. هود جزیره ای از نظر ظاهری بسیار زیبا و لوکس و از نظر طراحی بدنه نسبت به انواع دیگر هود متنوع تر است.

آرکو سرویس تخصصی ترین خدمات را در جهت تعمیرات فر ، گاز و هود با کادر مجرب و فنی در تهران و کرج ارائه می دهد . امیدوار است بتواند شما عزیزان را در انتخاب مناسب این محصولات  و ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی هود ، گاز و فر یاری رساند.

ارکو سرویس در تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز داتیس و تعمیر گاز کن هم تجربه دارد و شما میتوانید با اطمینان تعمیرات خود را به دست ما بسپارید

اریا سرویس در تعمیر هود داتیس و تعمیر گاز کن و تعمیر هود اخوان هم تخصص دارد.

عزیزانی که ساکن کرج هستند می توانند تعمیر گاز کن و تعمیر گاز داتیس و تعمیر گاز اخوان خود را در کرج ب تیم اریا سرویس بسپارند.

طراحی سایت در کرج

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

شش + 7 =

تعمیرات گاز ، فر و هودتعمیرات اجاق گاز در کرج