رفع سرو صدای هود

 در آموزش, آموزش تخصصی, تعمیر هود, هود

مدل و نوع هود

یکی از مهمترین عوامل تاثرگذار بر هزینه ی صدای هود و تعمیر آن  مدل  هود می باشد.

هودهای قدیمی‌تر که به هود های زیرکابینتی معروف هستند، به خاطر داشتن ساختار ساده‌ و همین‌طور لمسی‌ نبودن صفحه ی کنترل، هزینه خیلی کمتری در زمینه ی تعمیرات و نگهداری نسبت به مدلهای جدید هود های شومینه‌ای یا جزیره‌ای دارند.

قبل از تماس گرفتن با تعمیرکار متخصص هود حتما از اتمام گارانتی هود خود اطمینان پیدا کنید. معمولا تجهیزات آشپزخانه ، ۲ تا پنج سال خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش دارند و این موضوع می‌تواند از هزینه کردن گزاف برای یک تعمیرکار آزاد جلوگیری نماید.

البته در نظر داشته‌باشید که هزینه ی ایاب و ذهاب در هر صورت استفاده از گارانتی و یا تعمیرکار آزاد، وجود خواهد داشت.

 

وقتی برای خرید هود به فروشگاه می‌روید مغازه‌دار تضمین می‌کند فنی که خریداری کرده اید بی‌صداست و موقع آشپزی مشکلی از لحاظ سرو صدا ایجاد نمی‌ کند.

زمانی که هود را خریداری می کنیم و نصب می‌کنیم و روزای اولی که با هود کار می‌کنیم همه چیز خوب است و از کارکرد بی‌صدای فن لذت می بریم. اما یه ماه موتور هود به طرز عجیبی به صدا می افتد. چه اتفاقی برای هود افتاده که یکدفعه تبدیل به ماشین آلودگی صوتی شده؟

جواب: به موقع و زیاد از هود خود استفاده نکرده ایم.

فیلتر و هواکش هود وقتی در معرض بخار آب و چربی مواد غذایی قرار می‌گیرند تاب برمی‌دارند و این تاب صدای پره‌های هواکش رو بالا می‌برد. راه بی‌صدا ماندن هود این است که هر روز ازش استفاده کنید حتی اگه در طول روز استفاده ای نشد حداقل به مدت ۱۰ دقیقه هود را روشن نگه داریم.

منتظر روزی نمانید که قراره است مواد سرخ کردنی درست کنید. حتی اگر کتری آبجوش هم رو گاز بود بگذارید هود چند دقیقه کار کند و بخار روی هود نماند.

اگه هود تازه خریداری کرده اید، قبل از اینکه کار به اینجا بکشد از این دستورهای ساده پیروی کنید، اگه کار از کار گذشت، هود رو یک بار تعمیر نمایید و بعد از این ازش بیشتر کار بکشید تا دیگر تا آخر عمرش بی‌صدا کار بکند و هوای خانه و آشپزخانه را تمیز نگه دارد.

هود را می توان به عنوان یک دستگاه تهویه هوا در آشپزخانه در نظر گرفت.در بازار دو مدل هود وجود دارد  هود تصفیه کننده و هودهای دارای خروجی هوا.

اگه هودرا تازه خریداری کرده اید و بعد از آب بندی، صدای هود شما را اذیت میکند،می توانید این مشکل را با کارشناسان آرکو سرویس در میان بگذارید تا هود شما را تعمیر نمایند و علت صدای زیاد هود را متوجه شوند تا تعمیر و سرویس کنند .

۱٫صدای زیاد و لرزش غیر عادی هود :

اگر در هنگام روشن کردن هود،هود شما دچار لرزش و سروصدای زیادی شد بطوریکه غیر عادی بنظر می رسد،یکی از قسمت های آن ایراد پیدا کرده است .می توانید از آرکو سرویس برای تعمیرهود و یا سرویس هود کمک بخواهید.

سریعا هود خود را خاموش کنید و اتصالات نگهدارنده ی پوشش را  به کمک تیم تخصصی آرکو سرویس بررسی کنید .اگر دیدید هود شما کاملا ایمن هست و خطری شما را تهدید نمی‌کند می توانید از  کارشناسان آرکو سرویس بخواهید هود را باز کنند و پوشش را در بیاورید و به دنبال قطعات خراب بگردند .

۲٫موتور هود:

هنگامی که هود خود را روشن می کنید،هود برای روشن شدن انرژی زیادی مصرف می کند تا پروانه و فن را بچرخاند. دراین حالت  اگر شما صداهای غیر عادی رو می شنوین به علت فشار خیلی زیادی است که هود شما متحمل شده است.حتی ممکن است موتور بسوزد.

در این مرحله نیاز است تا موتور هود خود را تعویض نمایید.تعویض قطعات هود،تعمیر سروصدای زیاد هود،با آرکوسرویس.

که در این صورت بهتر است با تیم آرکوسرویس تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های مور نیاز به شما داده شود.

۳٫شل بودن قطعات:

از معمولی ترین موارد علت سر و صدای زیاد هود آشپزخانه و سایر وسایل و لوازم آشپزخانه ومنزل شما، شل بودن قطعه های این دستگاه ها می باشد. اگر قطعات در حین کار باعث تکان خوردن آنها میشود و در نتیجه باعث ایجاد سر و صدا نیز در آنها می شود.

  • سفت نبودن دکمه های هود
  • شل بودن فن هود
  • مابقی قطعات ممکن است ایجاد  سر و صدای زیاد در هود شده باشند.

در این زمان ابتدا باید مکان سر و صدا را پیدا کنید و مستقیما سراغ قطعات معیوب بروید. در بسیاری از موارد این سر و صدا تنها با سفت کردن و محکم کردن قطعه مورد نظر انجام می شود. در بستن قطعات نیز دقت کنید تا دوباره آنها شل نشوند.

تعمیر صدای هود در غرب تهران:

*تعمیر هود در پونک*تعمیر هود در جنت آباد*تعمیر هود در گیشا* تعمیر هود در تهرانسر*تعمیر هود  در آریاشهر*تعمیر هود در طرشت *تعمیر هود در شهران*تعمیر هود در چیتگر*تعمیرهود در فردوس*تعمیر هوددر شهرزیبا*تعمیر هود در آزادی*تعمیر هود در ستارخان*تعمیر هود در شهرک آپادانا*تعمیر هود در حصارک*تعمیر هود در کن*تعمیر هود در اکتابان*و…

تعمیر صدای هود درشرق تهران

*تعمیر هود  در پاسداران *تعمیر هود  در تهران پارس*تعمیر هود در حکیمیه* تعمیر هود در تهران نو*تعمیر هود در شمیران نو*تعمیر هود در هفت حوض*تعمیر هود در سراج*تعمیر هود در دلاوران*تعمیر هود در خاک سفید*تعمیر هود  در مجیدیه*تعمیر هود در قنات کوثر*تعمیر هود  در نارمک*تعمیر هود در شهرک اصفهانک*تعمیر هود  در پیروزی*تعمیر هود  در افسریه*تعمیر هود  در امام حسین*و…

تعمیر صدای هود درشمال تهران:

*تعمیر هود در تجریش*تعمیر  هود در نیاوران* تعمیر هود  در نیاوران*تعمیر هود در قلهک* تعمیر هود در جماران*تعمیر هود در لویزان*تعمیر هود در ازگل*تعمیر  هود در مینی سیتی*تعمیر هود  در اقدسیه*تعمیر هود در زعفرانیه*تعمیر  هود در فرمانیه*تعمیر هود در کامرانیه*تعمیر هود در جردن*تعمیر  هود در سعادت اباد*تعمیر هود در پونک*و…

برندهایی که آرکوسرویس برای تعمیرات آنها فعالیت می کند:

 *تعمیر هود  لوفرا * تعمیر هود آردل *تعمیر هود  آریستون *تعمیر هود  پیلوت* تعمیر هود سینجر*تعمیر هود  مکس*تعمیر هود  دوو* تعمیر هود جنرال الکتریک* تعمیر هود انیندوزیت * تعمیر هود سامسونگ *تعمیر هود رومانزو * تعمیر هود روس * تعمیر هود ویرپول *تعمیر هود زیرووات * تعمیر هود آج *تعمیر هود بکو *  تعمیر هود بوش * تعمیر هود کندی *

 

شماره های تماس با آرکوسرویس برای تعمیر هود  درتمام نقاط تهران:

آرکو سرویس در زمینه تعمیرات هود اخوان در تمام نقاط تهران فعالیت می کند.برای تماس با آرکوسرویس با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

                                                                                           ۰۲۱-۲۲۰۴۷۶۳۱

                                                                                           ۰۲۱-۸۶۰۵۱۸۵۴

                                                                                           ۰۹۱۲-۰۶۸۴۹۳۹

                                                                                           ۰۹۱۲-۵۶۳۷۷۰۳

                                                                                           ۰۲۱-۷۷۴۸۹۹۶۵

                                                                                           ۰۲۱-۴۴۳۵۲۷۱۶

                                                                                           ۰۹۱۲-۵۶۳۷۷۰۳

                                                                                          ۰۲۱-۲۲۰۹۸۲۹۴

                                                                                          ۰۹۳۵-۴۳۴۳۷۲۹  

برای تعمیر هود در کرج و حومه آن با آریا سرویس در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

4 × دو =

تعمیر اجاق گاز در تهرانتعمیرات اجاق گاز رومیزی آلتون