تعمیر هود داتیس

 در آموزش, آموزش تخصصی, تعمیر هود, هود

تعمیر هود داتیس در فردوس شرق

تعمیر هود در محل

تعمیر هود داتیس در محل، تعمیر هود آشپزخانه در شمال ، جنوب و غرب تهران توسط متخصصین آموزش دیده ما در نمایندگی تعمیرگاه آرکو سرویس .

تعمیر هود  درنمایندگی تعمیرات آرکو سرویس  دارای تکنسینهای مجرب ،حرفه ای، متعهد و کارآمد افتخار دارد انواع هودهای آشپزخانه  و در هرنوع برند  را در محل با ضمانت نامه ۳ الی ۱۲ ماهه رسمی تعمیر می کند .

عیب یابی و تعمیرات هود داتیس

عیب یابی و تعمیرات هود داتیس توسط تعمیرکار نمایندگی موضوع بحث این بخش از مقاله ما است. استفاده از راهکارهای این عیب ها می تواند در مواقع لازم از طوی کاربران مورد استفاده قرار بگیرد. در این بخش مهم ترین ایرادات این دستگاه را به همراه راهنمایی هایی برای تعمیر دستگاه درج نموده ایم.

مشکلات متداول هود

بیشترین مشکلاتی که خریداران هود با آن مواجه میشوند به شرح زیر میباشد :

۱ :صدای هود بسیار زیاد است

۲ : هود یکسره کار میکند

۳ : هود روشن نمیشود

۴ : دکمه های دیجیتالی روی صفحه نمایش عمل نمیکنند

۵ :مکش هود خیلی ضعیف می باشد

تعمیر هود داتیس:

علائم آسیب به خازن موتور هود به شرح زیر است:

۱٫ صدای زمزمه موتور:در صورت خرابی خازن هود برد، عملکرد اصلی این است که موتور نمی چرخد ​​و صدای زمزمه موتور نیز شنیده می شود.

۲٫ از فن برای کمک به کار موتور استفاده کنید:اگر می توانید فن را لمس کنید، می توانید به چرخاندن آن کمک کنید. موتور می تواند بچرخد، اما کندتر از حالت عادی.

۳٫ توجه کنید که آیا موتور در جهت ضامن می چرخد ​​یا خیر:بارزترین تظاهرات روشن کردن برق و روشن کردن موتور با دست است. اگر موتور در جهت ضامن بچرخد به این معنی است که خازن کاپوت برد خراب است.

تعمیر هود داتیس در تهران :ضعیف بودن مکش هود یکی از اراداتی هود داتیس می باشد و برا تعمیر ان باید فیلتر دستگاه را مورد برسی قرار دهید و در صورت نیاز باید فیلتر را تعویض نمایید و برای تعویض ان باید با نمایندگی تعمیر هود داتیس ارتباط بگیرید.

هود داتیس  گاهی روشن نمی شود و به صورت یکسره کار میکند روشن نشدن هود علائم زیادی دارد اگر با این مشکل رو به رو شدید دکمه روشن و خاموش هود ، پنل هود ، برد فرمان و برد الکترونیکی اصلی هود را چک نمایید تا دلیل یکسره شدن هود را بیابید.
این نکته را به خاطر داشته باشید که با یکسره شدن هود ، سریعاً آن را از برق در بیاورید تا موتور آن داغ نکند و نیم سوز نشود.

 علت های روشن نشدن هود

  1. قطعی در پریز برق
  2. قطع شدن مدار سیم رابط هود
  3. سوختن فیوز مدار اصلی
  4. قطع بودن کلید فرمان
  5. نیم سوز شدن موتور
  6. خرابی برد الکترونیکی
  7. سوختن فیوز داخل هود

باید برای تعمیر هود داتیس ، با تعمیرکاران تماس بگیرید.

تعمیر هود داتیس در تهران :اشکالات موجود در سیم های هود داتیس یکی دیگر از مشکلات هود داتیس می باشد.
وجود اشکالات هود آشپزخانه در مدار برقی دستگاه هم ممکن است موجب روشن نشدن هود گردد

اما اگر متوجه شدید که به طور کلی هود روش نمی شود احتمال سوختن یا خرابی فیوز وجود دارد که باید در این شرایط با نمایندگی تعمیر هود داتیس در تهران ارتباط برقرار کنید.

هود داتیس هوای مرطوب را میکشد و از طریق لوله ها خارج میکند اما در بعضی مواقع به علت کثیفی و تجمع الودگی و روغن در جداره های هود هوغای مرطوب به شکل قطرات آب به بیرون میریزد که این علت در مدت طولانی سبب زنگ زدن قطعات فلزی هود می شود.

تعمیر هود داتیس در تهران :علت صدا دادن هود داتیس خرابی فن هود می باشد که باید هرچه سریعتر برای تعمیر ان اقدام کنید زیرا ممکن است در زمان کوتاهی هود شما از کار بیفتد که اگر به این مرحله برسد باید موتور را تعویض کنید که برای تعویض باید با نمایندگی تعمیر هود داتیس در تهران در تماس باشید.

تعمیر هود داتیس در تهران :یکسره کار کردن  هود از خرابی های هود داتیس می باشد که زمانی که این مشکل براتون پیش امد باید ان را از برق بکشید ولی اگر این مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیر هود داتیس در تهران تماس بگیرید تا مشکلتان را حل نماید.

تعمیر هود داتیس در تهران :علت کار نکردن دکمه های هود داتیس احتمالا به دلیل خرابی سیم کشی های دکمه های هود می باشد و در صورتی که سیم ها مشکل داشته باشند دکمه ها ی هود از کار میفتن.

برای تعمیر پریدن فیوز هود باید بررسی کنید ببینید مشکل از کجاس اگر در حین روشن کردن هود فیوز بپرد دلیلش وجود اتصالی در دستگاه می باشد که امکان دارد این اتصال از قعات هود باشد.

تعمیر هود داتیس در تهران :گاهی بوی سوختگی که از هود خارج می شود کاربران را اذیت میکند و باید برای تعمیر ان موتور و اجزای داخلی ان را مورد بررسی قرار دهید.
برای تعمیر موتور هود باید با نمایندگی تعمیر هود داتیس در تهران در تماس باشید.

در زمانی که نم را در هود داتیس مشاهده کردید قادر هستید هوای محیط تا بررسی نمایید زیرا وجود نم موجود در محیط اطراف اجاق گاز باعث شده که این هوای نم دار را به داخل هود بکشد و اگر این رطوبت در داخل هود جمع شود امکان دارد نشتی پیدا بکند، این مشکل بزرگی نم باشد گاهی با تمیز کردن قطعات هود قادر هستید این مشکل را برطرف کنید، زیرا در اثر کثیف بودن قطعات هود این مشکل پیش آمده است.

تعمیر هود داتیس در تهران :هود داتیس گاهی اوقات دارای لرزش می شود که این لرزش می تواند به علت شل بودن قطعات هود داتیس می باشد که باید پیچ هارا مورد بررسی قرار دهید و گاهی ممکن است چیزی داخل هود گیر کرده باشد و سبب صدا در هود شود.

تعمیر هود داتیس در تهران :روشن نشدن چراغ های هود داتیس به این علت می باشد که لامپ های هود یا سوخته اند یا شل شده اند که سوختن لامپ به دلیل زیاد روشن ماندن چراغ ها می باشد در هنگام زیاد روشن ماندن چراغ ها اطراف گیرنده های لامپ، اجزای پلاستیک و لوازم الکترونیکی بسیار گرم شده و گرم شدن بیش از حد سیم ها و اتصالات داخلی از دلایل اصلی خراب شدن هود محسوب می شود.

تعمیر هود داتیس در تهران :خراب شدن دکمه های هود داتیس به دلیل خرابی برد دستگاه می باشد و یا ممکن است خرابی از سمت سیم کشی های هود باشد ولی اگر این قسمت را مورد بررسی قرار دادید و مشکل از این قسمت نبود ممکن است خرابی در قطعه  برد هود باشد

در زمان روشن کردن هود احتمال دارد که شاهد لرزش در دستگاه هود باشید و وجود این اشکال قادر است به خاطر شل شدن بعضی از قطعات دستگاه باشد که با محکم کردن این قطعات مشکل زود برطرف می شود و یا اینکه ممکن است چیزی در هود گیر کرده باشد که باید عیب یابی گردد.

علت تهویه نکردن هوا توسط هود اگر این مشکلل ادامه داشت باید بریا تعمیر ان با نمایندگی تعمیر هود داتیس در تهران تماس بگیرید.

هزینه تعمیر هود داتیس

هزینه تعمیر دستگاه معیوب در نمایندگی تعمیرات هود  منطبق با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی است و از این بابت مشکلی برای مراجعان پیش نمی آید.
این مرکز با در نظر گرفتن نرخ تعیین شده برای تعمیر از سوی این نهادها اقدام به تعمیر دستگاه می نماید و آن را برای کاربر و مراجعه کننده به صورت کامل شفاف سازی می‌ کند.
با مراجعه به این مراکز در سطح شهر تهران برای تعمیر دستگاه، هزینه تعمیر هود داتیس به حداقل ممکن می رسد.

  • در تعمیر هود داتیس شما بعد از تعمیر دستگاه معیوب خود از ارکو سرویس یک کارت گارانتی تحویل خواهید گرفت
  • هوم خانه صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای شما میسر می سازد.
  • تعمیرکاران هوم خانه تنها از  قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر هود داتیس استفاده می کنند
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص هود داتیس

نکاتی برای نگهداری هود داتیس

  1.  هنگام استفاده از اجاق گاز، هود خود را روشن نمایید تا دمای گاز به هود شما آسیب نرساند زیرا این کار موجب ذوب شدن اجزای اجاق گازتان می شود.
  2.  هنگام تمیز کردن حتما هود خود را خاموش نمایید. پس از خاموش کردن هود شیشه ای یک ساعت بعد نسبت به تمیز کردن آن اقدام فرمایید.
  3.  جهت تمیز کردن هودهای استیل از تمیز کننده مخصوص با عنوان محافظ استیل استفاده نمایید.
  4. نسبت به شستشوی فیلتر و تمیز کردن آن اقدام کنید تا مکش هود شما ضعیف نشود.
  5. چنانچه پره های فن شما کثیف شده است، از مواد شوینده برای تمیز کردن آن مورد استفاده قرار دهید.
  6. توجه به نوسانات برق زیرا قطع و وصل شدن جریان برق یا ولتاژ نامناسب باعث اتصالی و سوختن موتور می شود بهتر است که از یک محافظ برق استفاده کنید.
  7. هنگام نصب هود به ارتفاع مناسب توجه کنید نصب کردن هود در ارتفاع بسیار بالا  باعث می شود که هود به خوبی عملکرد مکش و تهویه را انجام ندهد،و در ارتفاع نزدیک به گاز هم موجب ذوب شدن اجزای هود می شود و بروی موتور هود تاثیر می گذارد.

 

  • در تعمیرگاه مجاز هود داتیس شما بعد از تعمیر دستگاه معیوب خود از هوم خانه یک کارت گارانتی تحویل خواهید گرفت
  • هوم خانه صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای شما میسر می سازد.
  • تعمیرکاران هوم خانه تنها از  قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر هود داتیس مورد استفاده قرار می دهند
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص هود داتیس
  • هزینه های تعمیرات در هوم خانه مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد که همین مسئله موجب کاهش ۷۵ درصدی هزینه ها می گردد

تعمیر هود داتیس در تهران

آرکو سرویس یکی از تخصصی‌ترین مرکز تعمیر هود  در تهران میباشد که به‌ طور  کاملاً تخصصی در زمینه تعمیرات تخصصی اجاق گاز،فر و هود  فعالیت دارد.
ما با افتخار در خدمت شما همشهریان عزیز هستیم تا با تعمیر تخصصی لوازم آشپزخانه شما مشکل و نگرانی شما را به صورت کامل برطرف کنیم.

هدف ما ارائه خدمات تعمیرات و سرویس وسایل منزل شما با بالاترین کیفیت ممکن می باشد .

افتخار ما اعتماد شما عزیزان به نمایندگی آرکو سرویس می باشد.

نتیجه گیری از تعمیرگاه مجاز نمایندگی تعمیرات هود داتیس

  • امکان دریافت خدمات تعمیرات هود داتیس در محل در کمترین زمان
  • تعمیر هود با استفاده از قطعات فابریک
  • امکان درخواست تعمیرات در هر ساعتی از شبانه روز
  • ارائه ضمانت نامه برای تعمیرات

ارکوسرویس چه خدماتی را ارائه میدهد؟

این مجموعه با وجود افراد مجرب و متخصص در زمینه نصب تجهیرات آشپزخانه مانند انواع برندهای هود٬ تعمیر هود و… آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ذکر شد سایت با ما در ارتباط باشید.

اگر ساکن کرج می باشید و میخواهید از تعمیرات حرفه ای ما بهره ببرید با آریا سرویس تماس حاصل فرمایید.

 

همچنین اریاسرویس در کرج در تعمیر گاز کن  تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز داتیس هم تخصص دارد.
علاوه بر تعمیر گاز شما میتوانید تعمیر هود کن و تعمیر هود اخوان و تعمیر هود داتیس خود را به اریا سرویس بسپارید.

همچنین برای تعمیر گاز داتیس و تعمیر گاز اخوان و تعمیر گاز کن و دیگر برند های هود از جمله تعمیر هود کن و تعمیر هود اخوان با ارکو در تماس باشید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

هفده − 11 =

اجاق گازتعمیرات